maandag 30 maart 2015

Het gaat echt gebeuren............

En deze week gaat het dan ook echt gebeuren ....... ben best wel een beetje erg zenuwachtig. maar dat mag!
Vandaag nog even langs de Orthodontist om haakjes te laten plaatsen op mijn beugel en dan is al het voorbereidend werk gedaan.
Wij zijn eerst nog lekker op vakantie geweest en hebben het afgelopen weekend ook alleen maar leuke dingen gedaan en vooral nog even heerlijk gegeten maar vandaag merk ik toch wel dat ik er tegen op kijkt.
Niet tegen de operatie maar het wakker worden.........de pijn.......pas na zes weken weer kunnen kauwen.........thuis zitten,
Series ,films en boeken staan al klaar, recepten genoeg, vandaag nog even wat boodschapjes halen,beker met rietjes in huis coolpacks etc. huishouden extra goed gedaan...... dus eigenlijk klaar voor mijn opname a.s woensdag.

Morgen nog een dagje werken en mijn tas inpakken en misschien deze week nog een blogbericht van mij en anders later.......

groetjes en tot snel weer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten